Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

ΣΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΟΙ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

5 σχόλια:

  1. Mina Dakou δημοσίευσε στον Τοίχος σας.
    "εν αρχή ην το...μυστήριο! Κοτσίδες,κεράσια,σταυροί,ανατολές και δύσεις κι έρωτας ο...υποκινητής!!! Της πένας σου μύστες,αποκοιμήσαμε την προσμονή ως την κατάθεση της πρώτης αλήθειας... Κι ύστερα έπλεξες το νήμα κι άρχισε ο κύκλος να σχηματίζεται... Μεστό...τίποτα να μην ξεφεύγει άπιαστο, υφαντό και κέντημα πλουμιστό και πολύχρωμο κι η πένα... βελόνα που κεντάει και κεντάει!!! Αριστούχοι πια της προσμονής, αναμένουμε την προσγείωση στην αγάπη!!!Φιλιά και φιλιά <3"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Λογοτεχνικο έγραψε: "Κυρια Κοντζογλου εχετε γραψει μια καταπληκτικη ιστορια και πριμενουμε το επομενο!Συγχαρητηρια!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο χρήστης Anna Vasilelli δημοσίευσε στον Τοίχος σας.
    "Μ'ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙ ΠΟΛΥ Κ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ Κ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ (ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ,ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ) ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΑ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ Κ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ Κ ΠΙΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ!.. "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κ. Κόντζογλου και συγχαρητήρια,
    έλαβα το βιβλίο σας "ΟΙ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ στους ήλιους του έρωτα" τιμής ένεκεν από τις εκδόσεις Λιβάνη και αφού το διάβασα, σας γράφω τις σκέψεις μου. Το βιβλίο σας μου άρεσε πολύ. Μου άρεσε η ιστορία έτσι όπως την ξεδιπλώνετε παράλληλα, η πλοκή κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μου ώς το τέλος.Οι ήρωές σας είναι ζωντανοί. Με λίγα λόγια καταφέρνετε να μας ταξιδέψετε στο χώρο και στο χρόνο, να κάνουμε και δικούς μας τους ήρωες. Θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας , όταν διαβάσω και το δεύτερο μέρος της τριλογίας σας.
    Με εκτίμηση
    Ευαγγελία Μπράτσα
    Υπεύθυνη της Λέσχης Ανάγνωσης Διδυμοτείχου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ!! ΛΑ ΛΑ ΛΑ ! ΤΟ ΕΙΧΕ Ο ΙΑΝΟΣ !! ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ,ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΞΕΧΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ... ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ,ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ,ΤΟ ΣΥΜΠΗΚΝΩΜΕΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΜΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ... ΓΡΑΦΗ ΑΓΓΕΛΟΥ...ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΟΥ... ΕΙΣΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ... ΦΙΛΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή